صبا سادات زهتابصبا سادات زهتاب، تا این لحظه: 10 سال و 30 روز سن داره
سید ایمان زهتابسید ایمان زهتاب، تا این لحظه: 13 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

دنیای زیبای ایمان و صبا

ایمان زندگیم عشق کوچولوی زندگیم عاشقانه وبا تمام وجودم دوستت دارم

1394/5/27 9:19
نویسنده : مامان
127 بازدید
اشتراک گذاری

پسر داشتن حس شیرینیه
که من تجربشو داشتم وخدارو بارها شکر کردم...
دنیای معصوم و کودکانه اش به من که یک زن هستم حس آرامش میده..
وقتی که از همه مردهای زندگیم نا امید شدم وبه یک گوشه ای پناه میبرم.یک مرد کوچولو میاد
که نه شوهرمه نه پدرمه ونه برادرم.
اوتنهاعشق زندگی منه
که با دستای کوچکش موهامو نوازش میکنه برا اینکه غصه هامو فراموش کنم باصدای قشنگش میگه:
مامان امروز موهات قشنگ شده...
وتوی اون ثانیه ها هست که اوج میگیرم واز ته دل میخندم..
تنها عشق من اون چشمای قشنگ مردونه است که با نگاهش فریاد..... میزنه مامان عاشقتم....
ومن اون لحظه عشق و با تمام وجود حس میکنم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

همراه رایانه
27 مرداد 94 9:29
با سلام،همراه رایانه مرکز پاسخگویی به مشکلات کامپیوتروموبایل بصورت شبانه روزی ،حتی روزهای تعطیل تلفن تماس9099070345 www.poshtyban.ir
زهـــــــــرا
27 مرداد 94 11:33
سلام واسه ی مهمونی تولدم می خواستم اگه میشه لطف کنید بیاید ....اینم کارت دعوت
(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
4 شهریور 94 9:56
ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ... ﮐﻪ ﻗﺸﻨﮕﺘﺮﯾﻦ ﻋﺸ♥ـﻖ نگاﻩ ﻣﻬﺮباﻥ ﺧﺪﺍﻭﻧﺪ ﺑﻪ ﺑﻨﺪﮔﺎﻧﺶ ﺍﺳﺖ! ﺯﻧـﺪﮔﯽ ﺭﺍ به ﺍﻭ ﺑﺴـﭙﺎﺭ... ﻭ ﻣﻄﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﮐﻪ ﭘﺸﺘﺖ ﺑﻪ ﺧﺪﺍ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ؛ ﺗﻤﺎﻡ ﻫﺮﺍﺱ ﻫﺎﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺧﻨﺪﻩ ﺩﺍﺭ ﺍﺳﺖ...